Blog

"Zielona Szkoła" – Zakopane 22-26.05.2017

22.05 2017 r.

Rankiem tuż po godzinie dziewiątej grupa 17 uczniów klas II-VI wraz z opiekunami p. Anetą Stępień – Bochenek, p. Antonim Suchojadem i p. Karoliną Lewandowską wyruszyła w drogę na długo przez nich oczekiwaną Zieloną Szkołę.

Po długiej podróży dotarliśmy do Zakopanego. W pierwszej kolejności weszliśmy na Gubałówkę, a następnie spacerowaliśmy po Krupówkach. Po męczącym spacerze pojechaliśmy do ośrodka wczasowego „Willa Karolcia”, gdzie rozpakowaliśmy nasze walizki i zjedliśmy przepyszną obiadokolację.

23.05.2017 r.

Tego dnia pogoda nie sprzyjała górskim wędrówką, dlatego też do pory obiadowej zostaliśmy w naszym hotelu. Czas spędziliśmy na zabawach i grach. Było bardzo radośnie. Po obiedzie ruszyliśmy w drogę. Odwiedziliśmy  Izbę Regionalną „U Gąsienicy” w Murzasichle
oraz poznaliśmy tajemnice wyrabiania oscypków. Po kolacji na niebie pojawiło się słońce, więc postanowiliśmy zwiedzić okolicę.

24.05.2017 r.

Zaraz po śniadaniu spakowaliśmy prowiant i ruszyliśmy w podróż na Słowację. Tam weszliśmy na Hriebienok i zobaczyliśmy piękne Wodospady Zimnego Potoku. Dzień ten zakończyliśmy dyskoteką, na którą wszyscy czekali z niecierpliwością.

25.05.2017 r.

Pogoda znów nas nie rozpieszczała, ale my się jej nie przestraszyliśmy. Po śniadaniu wyruszyliśmy w góry szlakiem biegnącym przez Tatrzański Park Narodowy. Po powrocie zjedliśmy obiad i udaliśmy się z wizytą na baseny termalne w Bukowinie Tatrzańskiej.  Największą dla nas atrakcją okazała się „Gorąca jama”.

26.06. 2017 r.

To ostatni dzień naszej przygody. Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę powrotną. Ale zanim opuściliśmy Zakopane odwiedziliśmy jeszcze raz Krupówki, gdzie zakupiliśmy sobie pamiątki z pobytu. Po udanych zakupach ruszyliśmy w dalszą podróż. Kolejnym punktem postoju był Kraków. Tu zwiedziliśmy Muzeum Inżynierii Miejskiej i Wawel. Po spacerze ruszyliśmy w dalszą drogę. Teraz już prosto do szkoły, gdzie czekali na nas stęsknieni rodzice. Zielona Szkoła pomimo niezbyt pięknej pogody była bardzo udana. Mam nadzieję, że stanie się ona naszą szkolną coroczną tradycją.